• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне: Канцелярські товари та дрібне канцелярське приладдя.

Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника

8 880.14 UAH з ПДВ
Номер: abb061e20e634763b56ea837feeae3f7
Ідентифікатор договору: UA-2020-06-02-009808-b-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору: 18
Дата підписання: 17.06.2020 17:00
Період дії договору: 17.06.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 8 880.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 480.02 UAH)
Оплачено: 8 880.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 480.02 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне: Канцелярські товари та дрібне канцелярське приладдя.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 165 одиниця
Період постачання до 17.06.2020
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, Київ, вул.Маршала Тимошенка, буд.16 На карті

Внесені зміни

    Номер: d9ab19d022a54f6db2a0edaf85ac7181
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.06.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №18.pdf
p7s
sign.p7s