• Відкриті торги
  • КЕП

«Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9»

52 934 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 4df5182c40204912b601a69778abc882
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-14-003132-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 133
Дата підписання: 17.06.2020 00:00
Період дії договору: 17.06.2020 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 52 934 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 822 333.30 UAH)
Оплачено: 33 087 924.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 514 654.01 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно п.1 ст. 651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України сторони вирішили припинити дію договору.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роб
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколачука, 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9541a889951148c595b80b86790ac4d4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Ухвала 1694.pdf
pdf
Витяг ТМО.pdf
pdf
Виписка ТМО в.о. Самчук О.О..pdf
PDF
Додаткова угода до 133.PDF