• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень та сходів відділу культури розташованих в будівлі Центральної бібліотеки по вул. Грушевського, 51 в м. Городок, Хмельницької області (в скороченому обсязі).

525 651.00 UAH без ПДВ
Номер: 5c7823ee7b344f02bf95e319784b6523
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-03-000035-b-a1
Замовник: Відділ культури, національностей, релігій та туризму Городоцької міської ради
Постачальник: ФОП "ТИМОЩУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 66
Дата підписання: 19.06.2020 00:00
Період дії договору: 19.06.2020 00:00 - 20.09.2020 23:59
Сума договору: 525 651.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 524 242.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень та сходів відділу культури розташованих в будівлі Центральної бібліотеки по вул. Грушевського, 51 в м. Городок, Хмельницької області (в скороченому обсязі).
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.10.2020
Місце постачання 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 51 На карті

Внесені зміни

    Номер: 829827d7256341f59c6b304c206b7332
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі пункту 3.2 розділу Договору 3.СТРОК ДОГОВОРУ І ВИКОНАННЯ РОБІТ Строк виконання робіт може коригуватись: в зв'язку з відсутністю фінансування; в зв'язку зі змінами об'ємів та видів робіт за погодженням з Замовником; у зв'язку з призупиненням робіт з вини Замовника; погодних умов та пункту 3.3 Рішення про перегляд строку виконання робіт з обґрунтуванням причин оформлюється додатковою угодою, Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1 розділу Договору 3.СТРОК ДОГОВОРУ І ВИКОНАННЯ РОБІТ в наступній редакції: 3.1 Підрядник зобов'язується виконати всі роботи згідно з Договором строком до 20 вересня 2020 р. Обгрунтування причини: Листок непрацездатності Підрядника, серія АДЦ №529001, виданий КНП «Волочиська ЦРЛ» 21.08.2020 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 на продовження строку виконання робіт.pdf