-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень та сходів відділу культури розташованих в будівлі Центральної бібліотеки по вул. Грушевського, 51 в м. Городок, Хмельницької області (в скороченому обсязі).
525 651.00
UAH без ПДВ
Номер:
5c7823ee7b344f02bf95e319784b6523
Ідентифікатор договору:
UA-2020-05-03-000035-b-a1
Замовник:
Відділ культури, національностей, релігій та туризму Городоцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41945568
-
Контактна особа:
Федоров Олег Миколайович +380385131393 vkmrgorodok@ukr.net http://www.crbgorodok.km.ua/
-
Адреса:
32000, Україна, Хмельницька область, Городок, вул. Грушевського, 51
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ТИМОЩУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2619302057
-
Контактна особа:
Юрій Тимощук +380972239096 timoshshyk@ukr.net
-
Адреса:
31240, Україна, Хмельницька область, Волочиський район, село Копачівка, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 8 А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
66
Дата підписання:
19.06.2020 00:00
Період дії договору:
19.06.2020 00:00 - 20.09.2020 23:59
Сума договору:
525 651.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
524 242.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень та сходів відділу культури розташованих в будівлі Центральної бібліотеки по вул. Грушевського, 51 в м. Городок, Хмельницької області (в скороченому обсязі).
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.10.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
829827d7256341f59c6b304c206b7332
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі пункту 3.2 розділу Договору 3.СТРОК ДОГОВОРУ І ВИКОНАННЯ РОБІТ Строк виконання робіт може коригуватись: в зв'язку з відсутністю фінансування; в зв'язку зі змінами об'ємів та видів робіт за погодженням з Замовником; у зв'язку з призупиненням робіт з вини Замовника; погодних умов та пункту 3.3 Рішення про перегляд строку виконання робіт з обґрунтуванням причин оформлюється додатковою угодою, Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1 розділу Договору 3.СТРОК ДОГОВОРУ І ВИКОНАННЯ РОБІТ в наступній редакції: 3.1 Підрядник зобов'язується виконати всі роботи згідно з Договором строком до 20 вересня 2020 р. Обгрунтування причини: Листок непрацездатності Підрядника, серія АДЦ №529001, виданий КНП «Волочиська ЦРЛ» 21.08.2020 р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.08.2020 00:00
Статус:
Опубліковано