• Спрощена закупівля
  • КЕП

Вікна, двері та супутні вироби ( Вікна металопластикові

47 820.00 UAH з ПДВ
Номер: 22fd3024db134e71830c341a6a924cda
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-22-000628-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 107
Дата підписання: 09.06.2020 00:00
Період дії договору: 09.06.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 47 820.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 970.00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.1.1. Розділу І Договору постачальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП» 394844237 зобов’язувався поставити та передати у власність замовника Вікна, двері та супутні виробні( Вікна металопластикові) та на підставі пункту 4.1.1.розділу IV Договору до 30 червня 2020року поставити і передати у власність, тобто постачальником порушено договірні зобов’язання. Тому для врегулювання договірних відносин Відділом освіти, молоді та спорту направлено лист про розірвання договору постачальнику 07.08.2020 року № 01-05/509 відповіді так і не надійшло. Керуючись п.6.3 Розділу 6 Договору у разі порушення договірних зобов’язань передбачено право розірвання Замовником договору поставки №107 від 09.06.2020 укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП» в односторонньому порядку

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікна, двері та супутні вироби ( Вікна металопластикові).
Код ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби
Кількість 10 штуки
Період постачання до 30.06.2020
Місце постачання 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, вул. Центральна,38а На карті

Внесені зміни

    Номер: 8015fdb16af549c4a759dccec89dee5d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: При оприлюдненні в електронній системі закупівель ProZorro договору № 107 про постачання товару від 09.06.2020 року за кодом закупівлі згідно з ДК 021: 2015 44221000-5 – Вікна , двері та супутні вироби ( Вікна металопластикові) була допущена технічна помилка (вказана дата завершення дії договору на електронному майданчику не відповідає даті завершення терміну дії договору, що зазначена в укладеному, скріпленому сторонами та оприлюдненому договорі про закупівлю та завантажена не невірна специфікація до вищевказаного договору ).
    Номер додаткової угоди: 107
    Дата внесення змін до договору: 09.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
договір вікна-об_єднано.pdf