• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»

61 900.00 UAH з ПДВ
Номер: d0b0c11a18bd4542865a8d2f21695bfd
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-06-001395-b-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 192
Дата підписання: 28.05.2020 10:00
Період дії договору: 28.05.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 61 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 316.67 UAH)
Оплачено: 61 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 316.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» Послуги з встановлення протипожежної сигналізації, КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 3» КМР
Код ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання 50072, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Миколи Ходича, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 53d2a308bea749898159e6497ba38b09
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшення терміну надання послуг
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.09.2020 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додугода 1 від 08.09. дог. 192.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e9afb1dc1ee54c3a8beb5e146147f281
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 2 до дог 192.pdf
p7s
sign.p7s