• Спрощена закупівля
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

51 590.82 UAH з ПДВ
Номер: 6f1d58d082114add87f4dbd6c2c570a9
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-12-004003-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 54
Дата підписання: 11.06.2020 17:00
Період дії договору: 11.06.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 51 590.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 598.47 UAH)
Оплачено: 51 590.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 598.47 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 53 найменувань
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Панікахи, 95 На карті

Внесені зміни

    Номер: 918fdd50c700475cb1a61bdea6370c89
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесені зміні в п.1.2, внесені зміни до додатку №1
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.06.2020 14:56
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Договір_Канцелярські товари_Укрканцторг_Допугода.PDF
p7s
sign.p7s