• Спрощена закупівля
  • КЕП

Придбання папір офісний

Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області в особі начальника Коваленка Ігоря Олександровича, який діє на підставі Положення, (далі – Замовник /Покупець), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС - ПОЛІГРАФ» в особі директора Холод І.О., який діє на підставі Статуту (далі – Учасник / Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про закупівлю (далі – Договір) про таке: 1. Предмет Договору 1.1. Учасник зобов’язується у визначені Договором строки поставити Замовнику згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання папір офісний), далі – «Товар», а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити вказаний Товар в порядку та на умовах визначених цим Договором. 1.2. Загальна кількість Товару, що підлягає поставці (асортимент, види, марки) та вартість одиниці Товару визначається у Специфікації (Додаток № 1), що додається до Договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною. 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника.

16 760.16 UAH з ПДВ
Номер: 848eba999441479fbf930caded9313a1
Ідентифікатор договору: UA-2020-05-06-000709-a-c1
Замовник: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області в особі начальника Коваленка Ігоря Олександровича, який діє на підставі Положення, (далі – Замовник /Покупець), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС - ПОЛІГРАФ» в особі директора Холод І.О., який діє на підставі Статуту (далі – Учасник / Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про закупівлю (далі – Договір) про таке: 1. Предмет Договору 1.1. Учасник зобов’язується у визначені Договором строки поставити Замовнику згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання папір офісний), далі – «Товар», а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити вказаний Товар в порядку та на умовах визначених цим Договором. 1.2. Загальна кількість Товару, що підлягає поставці (асортимент, види, марки) та вартість одиниці Товару визначається у Специфікації (Додаток № 1), що додається до Договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною. 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника.
Номер договору: 90-20
Дата підписання: 28.05.2020 11:00
Період дії договору: 28.05.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 16 760.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 763.36 UAH)
Оплачено: 16 760.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 763.36 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 244 пачок
Період постачання до 12.06.2020
Місце постачання Відповідно до документації