• Спрощена закупівля
  • КЕП

Одяг для медичного персоналу

52 173.00 UAH з ПДВ
Номер: 42f96a323b494b6880a76922e008c90f
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-28-000192-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Постачальник: ТОВ "ВІК СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 2505
Дата підписання: 25.05.2020 00:00
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Сума договору: 52 173.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 695.50 UAH)
Оплачено: 52 173.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 695.50 UAH)
Причини розірвання договору: Договір не виконаний, постачальник не здійснив поставку товару.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Халат медичний • напівприлягаючий силует • рукав ¼ • два кармана • розмір та зріст індивідуально з урахуванням особливостей фігури кожного медичного працівника • на ґудзиках чи на кнопках • тканина медичного призначення 65% поліестер та 35% хлопок • щільність 165 г/м² Орієнтовні розміри: Р.42 – 2 шт. Р.44 – 6 шт. Р.46 – 9 шт. Р.48 – 19 шт. Р.50 – 22 шт. Р.52 – 22 шт. Р.54 – 16 шт. Р.56 – 9 шт. Р.58 – 2 шт. Р.62 – 2 шт. Р.64 – 1 шт.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 110 штуки
Період постачання до 15.07.2020
Місце постачання 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Драйзера, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1a51c52843a94211aaad78874a09268b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з продовженням на території України загалом та в місті Києві зокрема протиепідемічних заходів, та об’єктивною неможливістю внаслідок цього вчасно поставити товар зазначений в Додатку №1 Договору від 25.05.2020 № 2505 (далі – Договір), Сторони домовилися внести зміни до п. 8.1., виклавши його в новій редакції: «Товар повинен бути поставлений Покупцю не пізніше 28.08.2020. Постачальник здійснює поставку Товару Покупцю за власні кошти. Разом з Товаром Покупцеві повинні бути передані документи, зазначені у п. 1.2. до цього Договору». 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними так, як вони викладені «Сторонами» раніше, і «Сторони» підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 03.07.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода.PDF
PDF
Додаток №1.PDF
p7s
sign.p7s