-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
508 266.00
UAH з ПДВ
Номер:
5e50321775cd41169f5bb65a96a0541f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-14-003671-b-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32348604
-
Контактна особа:
Наталія Біленчук +380442346566 nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua https://kizv.gov.ua/
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 32-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42697648
-
Контактна особа:
Вячеслав Чудновець +380509017527 alliance-print@ukr.net
-
Адреса:
01021, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 18, офіс 87
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
28052020
Дата підписання:
28.05.2020 14:00
Період дії договору:
28.05.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
508 266.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 84 711.00 UAH)
Оплачено:
508 266.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 84 711.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку
Кількість
5799 пачка
Період постачання
до 20.12.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
59538ea4a6e945e69f00500575e7b6c8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та у порядку визначеному розділом 12 Договору від «28» травня 2020 № 28052020, уклали цю Додаткову угоду 1 до Договору про наступне:
1. Сторони дійшли згоди виключити пункт 13.3. з Договору.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.09.2020 10:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ff6e0347e1bc4363a0ca91e095f8c579
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та у порядку визначеному розділом 12 Договору від «28» травня 2020 № 28052020 уклали цю Додаткову угоду 2 до Договору про наступне:
1. Сторони дійшли згоди:
1.1. Внести зміни до реквізитів Постачальника в частині розрахункового рахунку та замінити: «Р/р UA613007110000026007052655520, у Банку ПЕЧЕРСЬКА ФIЛIЯ АТ КБ "ПРИВАТБАНК", м. Київ, МФО 300711» на «Р/р UA023348510000000026003124642 в банку АТ «ПУМБ», м. Київ, МФО 334851».
1.2. Викласти розділ 16 Договору в новій редакції.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
10.09.2020 11:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
8e2a054a0bed49ff9cb3095691e78572
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у порядку визначеному п. 1.4, п. 6.4.5 та розділом 12 Договору поставки від «28» травня 2020 № 28052020 (далі - Договір) уклали цю Додаткову угоду 3 (далі - Угода) до Договору про наступне:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівель та ціну Договору:
1.1.Викласти п. 3.1 Договору в такій редакції:
«3.1. Ціна Договору відповідно до Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору становить: Без ПДВ: 423 555,00 грн. (чотириста двадцять три п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок); ПДВ 20%: 84 711,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі сімсот одинадцять гривень 00 копійок); Разом з ПДВ: 508 266,00 грн. (п’ятсот вісім тисяч двісті двадцять шість гривень 00 копійок).
З них: кошти місцевого бюджету
Без ПДВ: 399 576,00 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок); ПДВ 20%: 79 915,20 грн. (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятнадцять гривень 20 копійок); Разом з ПДВ: 479 491,20 грн. (чотириста сімдесят дев’ять тисяч чотириста дев’яносто одна гривня 20 копійок).
Кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства)
Без ПДВ: 23 979,00 грн (двадцять три тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок);
ПДВ 20%: 4 795,80 грн (чотири тисячі сімсот дев’яносто п’ять гривень 80 копійок);
Разом з ПДВ: 28 774,80 грн (двадцять вісім тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 80 копійок)».
1.2. Викласти Додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
21.12.2020 17:00
Статус:
Опубліковано