• Відкриті торги
  • КЕП

"Шкільні меблі" код по ДК 021:2015 - 39160000-1 (світло-музичні панелі для інклюзивних класів)

297 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 6caf34b6118a40159ac3364b12dc5809
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-15-005244-b-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 2210-211
Дата підписання: 20.05.2020 13:00
Період дії договору: 20.05.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 297 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 297 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Світло-музична панель
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 15 штуки
Період постачання до 20.11.2020
Місце постачання 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти На карті

Внесені зміни

    Номер: 60bb23031521424a90767385c499ec37
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 5.1: «Строк поставки товарів: до 15 жовтня 2020 року.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2020 15:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повід_2210-211.docx
pdf
ДУ №2210-211.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 103cfb2769094daf89bf84f57179626a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.5.1: "Строк поставки товарів: до "20" листопада 2020 р."
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2020 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2_2210-211.pdf
docx
Повід_2210-211.docx
p7s
sign.p7s