-
Відкриті торги
-
КЕП
«Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори», «Код НК-2019: 56701 Автоматичний імунохемілюмінесцентний IVD аналізатор», (Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор)
2 197 999.35
UAH з ПДВ
Номер:
d9c5b7e15c204245ab94957c016fbb8f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-15-001503-a-b1
Замовник:
Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37700171
-
Контактна особа:
Аністратенко Віта Вікторівна 380676063993, vito4k@gmail.com
-
Адреса:
01601, Україна, Київська область, Київ, Грушевського 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24740569
-
Контактна особа:
Максименко Марина Андріївна +380444902035 bmi@bmi.com.ua
-
Адреса:
01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Драгомирова,4, офіс 122, 125
Класифікатор ДК 021:2015:
38430000-8 Детектори та аналізаториАналіз за цим CPV
Номер договору:
2020/55-Т
Дата підписання:
20.05.2020 16:00
Період дії договору:
до 31.12.2020 00:00
Сума договору:
2 197 999.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 794.35 UAH)
Оплачено:
2 197 999.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 794.35 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор
×
-
НК 024:2019:
56701 Автоматичний імунохемілюмінесцентний IVD аналізатор
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 15.06.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
57eeb31599904ed19f1670e27f301d1f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до договору та передбачити наступний порядок оплати за договором:
- 73% (сімдесят три відсотки) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами;
- 27% (двадцять сім відсотків) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами», що пов’язано з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання.
Відповідний пункт внесення змін до договору: зміна сторонніх (неістотних) показників (умов договору), як було передбачено в тендерній процедурі закупівлі по укладеному договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.06.2020 00:00
Статус:
Опубліковано