• Відкриті торги
  • КЕП

«Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори», «Код НК-2019: 56701 Автоматичний імунохемілюмінесцентний IVD аналізатор», (Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор)

2 197 999.35 UAH з ПДВ
Номер: d9c5b7e15c204245ab94957c016fbb8f
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-15-001503-a-b1
Замовник: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Постачальник: ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
Класифікатор ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізаториАналіз за цим CPV
Номер договору: 2020/55-Т
Дата підписання: 20.05.2020 16:00
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Сума договору: 2 197 999.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 794.35 UAH)
Оплачено: 2 197 999.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 794.35 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор
Код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.06.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 57eeb31599904ed19f1670e27f301d1f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до договору та передбачити наступний порядок оплати за договором: - 73% (сімдесят три відсотки) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 27% (двадцять сім відсотків) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами», що пов’язано з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання. Відповідний пункт внесення змін до договору: зміна сторонніх (неістотних) показників (умов договору), як було передбачено в тендерній процедурі закупівлі по укладеному договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повідомлення про внесення змін до договору.docx
p7s
sign.p7s