• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт санвузлів Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул.Григорія Сковороди,24А м.Коростень Житомирської області

709 000.00 UAH без ПДВ
Номер: fcb8a9448afb4566866a01d768a12062
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-15-000779-b-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 60
Дата підписання: 08.05.2020 09:00
Період дії договору: 08.05.2020 00:00 - 31.10.2020 00:00
Сума договору: 709 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 709 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт санвузлів Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул.Григорія Сковороди,24А м.Коростень Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (джерело фінансування – місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.10.2020
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Г.Сковороди,24 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 5febc101bc4a4bd49294cf03a771a638
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 60/1
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2020 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода №60-1 від 14.08.2020р. до дог. №60 від 08.05.2020...
p7s
sign.p7s