• Відкриті торги
  • КЕП

Молоко

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Молоко ультрапастеризоване – 133 998 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.

3 666 171.60 UAH з ПДВ
Номер: bc807a06cd374a5ca18c8a0213fb32ea
Ідентифікатор договору: UA-2020-03-27-000840-c-c2
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Молоко ультрапастеризоване – 133 998 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Номер договору: уз/цл-20318/ю
Дата підписання: 18.05.2020 00:00
Період дії договору: 18.05.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору: 3 666 171.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 611 028.60 UAH)
Оплачено: 2 739 055.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 456 509.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко ультрапастеризоване (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 133998 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: e0a948971e4b4900b10564a68e6d58ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2021 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2021 році по даній Додатковій угоді становить 509 181,00 грн. (п’ятсот дев’ять тисяч сто вісімдесят одна гривня 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 101 836,20 грн. (сто одна тисяча вісімсот тридцять шість гривень 20 коп.), що разом становить 611 017,20 грн. (шістсот одинадцять тисяч сімнадцять гривень 20 коп.) Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 509 181,00 грн. (п’ятсот дев’ять тисяч сто вісімдесят одна гривня 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 101 836,20 грн. (сто одна тисяча вісімсот тридцять шість гривень 20 коп.), що разом становить 611 017,20 грн. (шістсот одинадцять тисяч сімнадцять гривень 20 коп.) Пункт 6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», викласти в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 3 055 143,00 грн. (три мільйони п’ятдесят п’ять тисяч сто сорок три гривні 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 611 028,60 грн. (шістсот одинадцять тисяч двадцять вісім гривень 60 коп.), що разом становить 3 666 171,60 грн. (три мільйони шістсот шістдесят шість тисяч сто сімдесят одна гривня 60 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-20318-Ю/ДУ1 14. Сума договору після внесення змін.3 666 171,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатку №1.
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20318/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
повідомлення ДУ1 молоко (1).docx
pdf
ДУ1 20318 (1).pdf
p7s
sign.p7s