• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір для друку

110 360.00 UAH з ПДВ
Номер: bac17f310126473b90824429c0a0f2f3
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-10-001120-a-c1
Замовник: КП "Івано-Франківськводоекотехпром"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПАРТНЕР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1325/п
Дата підписання: 28.04.2020 00:00
Період дії договору: 28.04.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 110 360.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 393.33 UAH)
Оплачено: 89 455.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 909.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісний папір для друку
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 1220 пачка
Період постачання до 30.04.2021
Місце постачання 76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Ботанічна,2 На карті

Внесені зміни

    Номер: ae9984a3efb2400fbda13dce94d26d4a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зобов'язання по даному договору не виконані в повному обсязі, оскільки товар закуповується по мірі необхідності, а потреба в товарі у замовника залишається
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.04.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 1.PDF