-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Унітази, змішувачі, сифони та шланги
190 982.40
UAH з ПДВ
Номер:
38694cbdd73043ebae8cd2d6d66a075d
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-21-000783-c-c1
Замовник:
КП ЖКС "Хмельницький"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32190579
-
Контактна особа:
Владика Оксана Олександрівна +380487719110 gks.hmeln@ukr.net
-
Адреса:
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Серединський сквер, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40761758
-
Контактна особа:
Нєдов Руслан Борисович +380952511133
-
Адреса:
68553, Україна, Одеська область, Тарутинський р-н, с. Ярове, вул. Суворова, буд. 26
Класифікатор ДК 021:2015:
44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухніАналіз за цим CPV
Номер договору:
БМ-20
Дата підписання:
17.04.2020 00:00
Період дії договору:
17.04.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
190 982.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 830.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Змішувач для ванн
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Змішувач для умивальників
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Сифон до умивальника
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Компакт унітаз
Кількість
22 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Шланг для води 1/2, 25м
Кількість
180 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
68d2a070ad594699afe50d350b406dd3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Враховуючи нестачу коштів Замовника для вчасного розрахунку та відповідного замовлення товару, у тому числі через здійснення підприємством термінових та попередньо незапланованих закупівель товарів та послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
18.01.2021 00:00
Статус:
Опубліковано