-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Лампи світлодіодні
117 552.00
UAH з ПДВ
Номер:
b7b22e6bec8242bf80c4fb8b1e96557c
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-21-000329-a-b1
Замовник:
КП ЖКС "Хмельницький"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32190579
-
Контактна особа:
Владика Оксана Олександрівна +380487719110 gks.hmeln@ukr.net
-
Адреса:
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Серединський сквер, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40761758
-
Контактна особа:
Нєдов Руслан Борисович +380952511133
-
Адреса:
68553, Україна, Одеська область, Тарутинський р-н, с. Ярове, вул. Суворова, буд. 26
Класифікатор ДК 021:2015:
31510000-4 Електричні лампи розжаренняАналіз за цим CPV
Номер договору:
БМ-20
Дата підписання:
17.04.2020 00:00
Період дії договору:
17.04.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
117 552.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 592.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Лампи світлодіодні потужністю – 24-30 Вт
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Лампи світлодіодні потужністю – 10 Вт
Кількість
600 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Лампа світлодіодна цоколь Е14 6,5 - 8,5 Вт
Кількість
400 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Лампа світлодіодна цоколь Е27 13 - 20 Вт
Кількість
400 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4625551f84014488bea71778e84ddea5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Враховуючи нестачу коштів Замовника для вчасного розрахунку та відповідного замовлення товару, у тому числі через здійснення підприємством термінових та попередньо незапланованих закупівель товарів та послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
18.01.2021 00:00
Статус:
Опубліковано