• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

"Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Житомирська в с.Троковичі Черняхівського району, Житомирської області"

878 438.70 UAH з ПДВ
Номер: 118b5b8a91f84d8a9b3464eb8945b250
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-18-000607-b-b1
Замовник: ОЛІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНЕ ДОРОЖНЕ БУДІВНИЦТВО"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 10-01-04
Дата підписання: 17.04.2020 13:00
Період дії договору: 17.04.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 878 438.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 146 406.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Житомирська в с.Троковичі Черняхівського району, Житомирської області"
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 17.04.2020 - 15.11.2020
Місце постачання 12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, Леоніда Ступницького, 68 На карті

Внесені зміни

    Номер: 36ae1fcf2964451b955c94481c919e48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зміною фінансування на 2020 рік по договору № 10-01-04 від 17.04.2020 року по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Житомирська в с. Троковичі Черняхівського району, Житомирської області» враховуючи п. 2.6. договору, сторони домовились збільшити суму фінансування на 798 755,11 грн (сімсот дев’яносто вісім тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 11 копійок) в тому числі ПДВ 133 125,85 грн. (сто тридцять три тисячі сто двадцять п’ять гривень 85 копійок) та внести зміни до пункту 2.1. договору виклавши його у наступній редакції: «Договірна ціна робіт, що доручені Підряднику – тверда і складає: 878 438,70 грн. (вісімсот сімдесят вісім тисяч чотириста тридцять вісім гривень 70 копійок) в тому числі ПДВ 146 406,45 грн. (сто сорок шість тисяч чотириста шість гривень 45 копійок) вартість робіт визначається, як фактична вартість виконаних і прийнятих замовником робіт. В тому числі на 2020 рік – 878 438,70 грн. (вісімсот сімдесят вісім тисяч чотириста тридцять вісім гривень 70 копійок) в тому числі ПДВ 146 406,45 грн. (сто сорок шість тисяч чотириста шість гривень 45 копійок) вартість робіт визначається, як фактична вартість виконаних і прийнятих замовником робіт. 2. Викласти пункт 3.1 в наступній редакції: 3.1. Термін виконання робіт складає: - початок виконання робіт – 17.04.2020 року; - закінчення виконання робіт – 15.11.2020 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.10.2020 14:42
    Статус:
    Опубліковано