• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщення Благодатної селищної ради на вул. В.Стуса, 16, смт. Благодатне, м. Нововолинськ, Волинська область

300 365.00 UAH без ПДВ
Номер: 8291d737a5da41d8bb8e8fcfc300981d
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-16-007300-b-b1
Замовник: Благодатна селищна рада
Постачальник: ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 16.04.2020 00:00
Період дії договору: 16.04.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 300 365.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщення Благодатної селищної ради
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.05.2020
Місце постачання 45490, Україна, м. Нововолинськ, смт Благодатне, вул. В. Стуса, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: de5826de2d994979a8d010e8d6067434
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодні умови, які вплинули на виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.05.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
File.PDF
    Номер: c35a9f24fbbb4b59873ec209e4fa682c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодні умови та карантинні обмеження, які вплинули на виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
File (1).PDF