-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з оренди контейнерів для збирання твердих побутових відходів в с.Зарічани
65 609.28
UAH з ПДВ
Номер:
acf053945a53473fba8764753a144b6f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-03-13-000267-b-b2
Замовник:
Станишівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04348444
-
Контактна особа:
Олександр Цьмох 492744 stansilrada@ukr.net
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП ВЖРЕП №4
×
-
Код ЄДРПОУ:
36549046
-
Контактна особа:
Тичина Володимир Андрійович +380412417011 vzhrep-4@ukr.net
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Северина Наливайка,7а
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
144
Дата підписання:
21.04.2020 15:00
Період дії договору:
21.04.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору:
65 609.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 934.88 UAH)
Оплачено:
63 786.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 631.13 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з оренди контейнерів для збирання твердих побутових відходів в с.Зарічани
Кількість
19 штуки
Період постачання
13.03.2020 - 31.12.2020
Місце постачання
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
8edf96f5b177448dbccaf1fde2f6ccae
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 17:11
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
626384cfb5e245fba64b7e7973d08683
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент укладення договору) у зв’язку з продовженням дії договору № 144 про закупівлю послуг від 21.04.2020 року (Послуги з оренди контейнерів для збирання твердих побутових відходів в с. Зарічани (ДК 021:2015: 90510000-5)) (далі – Договір) до 31.03.2021 року, Сторони дійшли згоди що сума фінансування, на період прологанції договору, становитиме 10 934,88 грн (Десять тисяч дев’ятсот тридцять чотири гривні 88 копійок), в т.ч. ПДВ 1 822,48 грн (Одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 48 копійок), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі № 144 про закупівлю послуг від 21.04.2020 року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.02.2021 16:00
Статус:
Опубліковано