• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивезення та утилізація побутових відходів)

22 449.00 UAH з ПДВ
Номер: 8b8a5c61e44845978379ecf16d4787ea
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-02-000978-c-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Постачальник: ТОВ "А-МУССОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: ЮО-В 7/158
Дата підписання: 02.04.2020 00:00
Період дії договору: 01.04.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 22 449.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 741.50 UAH)
Оплачено: 22 449.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 741.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
вивезення та утилізація побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька, 14 На карті

Внесені зміни

    Номер: 96039e35949a4140abbe8acd3da83340
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Виконавець зобов'язується згідно з графіком надавати послуги з поводження з побутовими відходами, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати ці послуги за встановленими тарифами \ строки і на умовах, передбачених Договором на підставі рішення Сумської міської ради від 10.06.2020 рок\ № 6965-МР". «Ціна на Послуги за Договором відповідає тарифам, встановленим рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 03. 06.2020 року № 296 та складає 167 грн 34 коп (сто шістдесят сім грн. 34 коп) . в т.ч. вартість захоронения побутових відходів - 36 грн 26 коп (тридцять шість грн 26 коп)». «Загальна сума договору складає - 22449,00 грн (двадцять дві тисячі чотириста сорок дев'ять грн. 00 коп), в тому числі - ПДВ -3741,50 грн. (три тисячі сімсот сорок одна грн. 50коп)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.07.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 063e31db8a1d4faeac24732ac74df1ff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна банківських реквізитів- IBAN UA 863006140000026002500372126 в АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК" м.Київ МФО 300614
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
20 pdf
д-у 2 від 17.08.20 pdf