• Відкриті торги
  • КЕП

(Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих)

367 906.40 UAH без ПДВ
Номер: 80d4ce2a221d40d5ae1eed87f28811e6
Ідентифікатор договору: UA-2020-03-13-001530-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М.Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 16-04 т
Дата підписання: 16.04.2020 14:24
Період дії договору: 16.04.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 367 906.40 UAH без ПДВ
Оплачено: 367 906.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
(Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 72545 штуки
Період постачання до 05.08.2020
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна 26 ; проспект Сергія Нігояна, 53 На карті

Внесені зміни

    Номер: 41847aa993ae4cd591dcbd31e0ec24fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору - 374183,9 грн. без ПДВ. Кількість страв - 74400 шт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.04.2020 11:47
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у. № 1 до д.16-04 т.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: e42bed08a11b4530b5d1c5b12f071841
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума цього договору становить 367 906,40 грн. , без ПДВ згідно ст. 197 ПКУ, з якої : 23 909,34 грн. – кошти місцевого бюджету; 343 997,06 грн. – кошти НСЗУ. Кількість - 72545 страв.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2020 12:04
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.2 до д.16-04т.PDF
p7s
sign.p7s