-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Офісне приладдя різне
1. Місце поставки товару: КНП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" та Станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (згідно п. 5.4 проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо закупівлі); 2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3; 3. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання відповідної заявки (згідно п.5.1 проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо закупівлі та п. 9.1 інформації щодо закупівлі).
40 354.62
UAH з ПДВ
Номер:
b6ecb0c062a84a129e0993e63ef1e826
Ідентифікатор договору:
UA-2020-02-21-003065-b-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13491258
-
Контактна особа:
Зубань Марина Олександрівна +380956300246 docemp.tender@ukr.net
-
Адреса:
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41136522
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" +380676221165 SALE7.DP@DO-SERVICE.COM.UA
-
Адреса:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 11, офіс 21
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
1. Місце поставки товару: КНП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" та Станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (згідно п. 5.4 проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо закупівлі); 2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3; 3. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання відповідної заявки (згідно п.5.1 проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо закупівлі та п. 9.1 інформації щодо закупівлі).
Номер договору:
130320/Ц2
Дата підписання:
13.03.2020 00:00
Період дії договору:
до 31.03.2020 00:00
Сума договору:
40 354.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 725.77 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне приладдя різне
Кількість
7018 штуки
Період постачання
до 31.03.2020
Місце постачання
Відповідно до документації