-
Відкриті торги
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Закупівля Комп’ютерне обладнання (30230000-0) (ДК 021:2015) здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції
2 403 470.00
UAH без ПДВ
Номер:
90e2007ddf0446e1a602feab3b720772
Ідентифікатор договору:
UA-2020-02-12-000222-a-a1
Замовник:
Відділ освіти Надвірнянської РДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143560
-
Контактна особа:
Гладиш Ольга Іванівна +38097 155 31 50 cs.osvita@gmail.com http://nadosvita.if.ua/
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, м.Надвірна, вул.Грушевського, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Баланюк Сергій Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2802019798
-
Контактна особа:
Баланюк Сергій Миколайович +380675027473 balanyuk@hotmail.com
-
Адреса:
22222, Україна, м. Київ, Київ, Вул. Драйзера буд.28, кв. 51
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля Комп’ютерне обладнання (30230000-0) (ДК 021:2015) здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції
Номер договору:
136
Дата підписання:
24.03.2020 00:00
Період дії договору:
24.03.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
2 403 470.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 403 470.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
комп'ютерне обладнання
Кількість
24 комплект
Період постачання
12.03.2020 - 31.12.2020
Місце постачання
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, заклади освіти Надвірнянського району
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8af0f7361d094a1799d908c8fbfb5c26
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Керуючись п.п. 2 пункту 9.4 Договору Сторони домовилися:
1.1.1. Викласти Додаток № 2 у новій редакції, яка зазначена у Додатку № 1 до Додаткової угоди.
1.1.2. Викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції:
«2.1. Приймання-передача Товару за Договором проводиться уповноваженими представниками Сторін та оформлюється шляхом підписання Сторонами (їх уповноваженими представниками) актів приймання-передачі Товару.»
1.1.3. Викласти пункт 2.3. Договору у наступній редакції:
«2,3. Передача Товару здійснюється Продавцем на об’єктах Покупця відповідно до переліку, зазначеному у Додатку № 2 Договору.»
1.1.4. Викласти пункт 2.4. Договору у наступній редакції:
«2.4. Продавець надає Покупцю видаткову накладну після здійснення підключення та налаштування всього Товару відповідно до Додатка №3 на усіх об’єктах Замовника, а Покупець підписує видаткову накладну або надає Продавцю письмово вмотивовану відмову щодо підписання видаткової накладної у строк не пізніше 5 (п’ять) робочих днів з моменту її отримання Покупцем.»
1.1.5. Викласти пункт 3.3. Договору у наступній редакції:
«3.3. Продавець зобов’язаний надати всю документацію, необхідну для правильної експлуатації Товару, а також належним чином завірені копії наступних документів, що підтверджують якість Товару, а саме:
3.3.1. висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України;
3.3.2. сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника Товару;
3.3.3. сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника Товару;
3.3.4. свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на Товар, виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом.»
1.1.6. Доповнити Розділ 3 «Якість, комплектність Товару, гарантійне обслуговування» пунктом 3.7 у наступній редакції:
«3.7 Продавець надає додаткову гарантію на Товар та його комплектуючі протягом 12 (дванадцяти) місяців, відлік якої починається на наступний день після закінчення гарантійного строку згідно з пунктом 3.4. Договору ».
1.1.7. Доповнити Розділ 3 «Якість, комплектність Товару, гарантійне обслуговування» пунктом 3.8 у наступній редакції:
«3.8 Продавець надає дистанційну підтримку з питань експлуатації поставленого Товару та програмного забезпечення усім користувачам Замовника, у режимі з 9-00 по 18-00 в робочі дні протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання видаткової накладної. ».
1.1.8. Доповнити Договір Додатком № 3 «Послуги з підключення до локальної комп’ютерної та електричної мереж» у редакції Додатку № 2 до Додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
12.05.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
680f4d9c82354759895dded37aa71e5d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.п. 2 пункту 9.4 Договору Сторони домовилися викласти Додаток № 2 у новій редакції, яка зазначена у Додатку № 1 до Додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.05.2020 00:00
Статус:
Опубліковано