• Відкриті торги
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

369 984.00 UAH з ПДВ
Номер: 3945a85096dd439fb7f4485f0a94f2fb
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-13-000617-c-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня"
Постачальник: ТОВ Сантарекс
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: 57
Дата підписання: 16.03.2020 09:00
Період дії договору: 16.03.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 369 984.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 61 664.00 UAH)
Оплачено: 369 984.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 61 664.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютер в зборі
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 17 штуки
Період постачання до 25.03.2020
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69 На карті
Ноутбук
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 3 штуки
Період постачання до 25.03.2020
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69 На карті

Внесені зміни

    Номер: 93f40128735b4a3b9bdf0c8a08c74ccd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов'язань щодо передавання товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода.PDF
p7s
sign.p7s