• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

70 000.01 UAH з ПДВ
Номер: e87ef4740ab646aaacb578e4f2542079
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-18-000773-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 02.03
Дата підписання: 02.03.2020 11:00
Період дії договору: 02.03.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 70 000.01 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (власні кошти підприємства)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2399 одиниця
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А На карті