• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Спостеоеження за станом та технічне обслуговування сигналізації, що встановлена на об'єктах "Замовника"

3 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 823eb045e3b747b9b21716c0531ff1df
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-25-000521-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПОСТОЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕКА НОВА ЦЕНТР"
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: Т-1116
Дата підписання: 25.02.2020 11:14
Період дії договору: 01.01.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 3 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спостеоеження за станом та технічне обслуговування сигналізації, що встановлена на об'єктах "Замовника"
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 53800, Україна, Дніпропетровська область, м.Апостолове, вул.Медична, 63 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5636dc47779c44febf2078719fc45cb6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшити суму договору на 2700,00 грн. (дві тисячі сімсот грн. 00 коп.) без ПДВ. Пункт 3.1 викласти в наступні й редакції "Ціна спостереження, технічного обслуговування сигналізації за цим Договором визначається на підставі нарахованих валових витрат, пов'язаних з цією діяльністю та узгоджується Протоколом узгодження ціни (додаток №2 до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціна Послуг за цим Договором складає 300,00 грн. (триста гривень 00 коп.) без ПДВ в місяць, загальна сума в рік складає 3600,00 грн. (три тисячі шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ. В разі зміни норм витрат "Виконавця", у тому числі при проведенні державної індексації доходів населення, інших заходів, що викликають зміну суми витрат на утримання "Виконавця", сума Договору змінюється на підставі наданого "Виконавцем" подання "Замовнику" без переоформлення Договору, шляхом підписання нового Протоколу узгодження ціни. Письмова згода "Замовника" про оплату Послуг за новими тарифами є достатьою для залишення договору в силі. Перерахунок вартості оплати за Послуги "Замовника" проводиться з дня її ведення. Письмова відмова "Замовника" укласти угоду про змінення вартості Послуг, що надаються, є достатньою підставою для розірвання Договору "Виконавцем" в одностороньому порядку. До офіційної відмови "Замовника" укласти вказану угоду, що дає право "Виконавцю" розірвати цей Договір в односторонньому порядку, прирівнюється і ненадання письмової відповіді на відповідне письмове звернення "Виконавця" протягом 20 днів від дати його одержання". 2. Доповнити договір в редакції: Пункт 11.1 Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2020р., а в частині розрахунків до повного його виконання. Сторони цього договору в частині надання послуг застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання і діють з 01.01.2020р. до 31.12.2020р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.04.2020 11:01
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 1 до Д Т-1116.PDF
p7s
sign.p7s