• Відкриті торги
  • КЕП

Друкована продукція на замовлення

Поставка товару друкована продукція на замовлення

108 400.00 UAH без ПДВ
Номер: 2662ec26d0924274942916c8d1fe9106
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-05-002385-a-a1
Замовник: Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Диковський Вадим Сергійович
Класифікатор ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захистуАналіз за цим CPV
Опис: Поставка товару друкована продукція на замовлення
Номер договору: 182
Дата підписання: 11.03.2020 10:00
Період дії договору: 11.03.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 108 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 108 400.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Друкована продукція на замовлення
Код ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту
Кількість 14500 штуки
Період постачання 06.04.2020 - 10.04.2020
Місце постачання 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, буд.7, 1-й пов., к.11 На карті

Внесені зміни

    Номер: e4e85d96cc9f45c4ba52bb8cce930666
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з перенесенням строку поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.04.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 до Договору 182 від 11.03.2020.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4c81814fdf4e4ea198a9904018b5d970
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Перенесення строку поставки товару
    Номер додаткової угоди: ДУ №2 до договору №182 від 11.03.2020
    Дата внесення змін до договору: 20.05.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
ДУ №2 до договору №182 від 11.03.2020.jpeg
p7s
sign.p7s