• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.

333 168.00 UAH з ПДВ
Номер: 74e43ae1696540ea8759fe1c44baa39d
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-17-000851-b-c2
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Номер договору: уз/цл-20176/ю
Дата підписання: 05.03.2020 00:00
Період дії договору: 05.03.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору: 333 168.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 55 528.00 UAH)
Оплачено: 185 289.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 881.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення) Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: d3f2feb77d32403c911cf8f052f7f918
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.1, 1.3, 1.4., 1.5., 4.5. Договору, розділу 15 Договору, Додатку №1 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20176/Ю /Ду1. 14. Сума договору після внесення змін – 279 100,80 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору.
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20176/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
doc
Повідомлення про змііни ДУ 1 Біогруп (1).doc
pdf
ДУ-1 Одеса 20176 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a07537980e99475e8985e3ab7dd3567a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 та 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.7, 3.1, 10.1 та розділу 14 Договору, доповнення Договору Додатком № 1А. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20176/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – 333 168, 00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору.
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20176/ю
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ-2 Одеса 20176 (1).pdf
doc
Повідомлення про змііни Біогруп ДУ 2 (1).doc
p7s
sign.p7s