• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]

Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]

360 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b8784c35ff574442ab290f6b03d988b3
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-24-003895-a-b1
Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: Львівське комунальне підприємство «Господар»
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Опис: Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Номер договору: № 4/33-57
Дата підписання: 02.03.2020 12:05
Період дії договору: 02.03.2020 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору: 360 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 60 000.00 UAH)
Оплачено: 359 811.67 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 968.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 79000, Україна, Львівська область, Львів, відповідно до вимог технічного завдання (додаток 5) На карті

Внесені зміни

    Номер: 509e43aa6e78475e853256155d7630df
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Продовжити термін дії Договору про закупівлю послуг: « Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]», від 02.03.2020 року №4/33-57, зазначений у п.8.1 до «30» квітня 2021 року включно. 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з «01» січня по «30» квітня 2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57, тобто 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок) з ПДВ. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «30» квітня 2021 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ №1 до Договору №57 від 02.03.20.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 09fd0261694e442980c878778627f3da
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Постачальник зобов’язується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 у період з 01 січня по «30» квітня 2021року включно. 2. Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок ) з ПДВ. 3. Розрахунки за надані послуги здійснюються у порядку, передбаченому розділом 2 Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 4. Усі інші умови Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 11.01.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду до Договору 57 від 02.03.20.PDF
p7s
sign.p7s