-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
360 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b8784c35ff574442ab290f6b03d988b3
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-24-003895-a-b1
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056109
-
Контактна особа:
Батенчук Марія Михайлівна 380322546212,, lychakivskara94@ukr.net
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Львівське комунальне підприємство «Господар»
×
-
Код ЄДРПОУ:
20822324
-
Контактна особа:
Мостова Надія Маріанівна 380322766811, 380322766811 gospodar506@ukr.net
-
Адреса:
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Личаківська, 75
Класифікатор ДК 021:2015:
90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району
м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Номер договору:
№ 4/33-57
Дата підписання:
02.03.2020 12:05
Період дії договору:
02.03.2020 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору:
360 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 60 000.00 UAH)
Оплачено:
359 811.67 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 968.61 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, відповідно до вимог технічного завдання (додаток 5)
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
509e43aa6e78475e853256155d7630df
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Продовжити термін дії Договору про закупівлю послуг: « Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]», від 02.03.2020 року №4/33-57, зазначений у п.8.1 до «30» квітня 2021 року включно.
2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з «01» січня по «30» квітня 2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57, тобто 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок) з ПДВ.
3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «30» квітня 2021 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2020 11:00
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
09fd0261694e442980c878778627f3da
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Постачальник зобов’язується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 у період з 01 січня по «30» квітня 2021року включно.
2. Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок ) з ПДВ.
3. Розрахунки за надані послуги здійснюються у порядку, передбаченому розділом 2 Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57
4. Усі інші умови Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
11.01.2021 08:00
Статус:
Опубліковано