• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

445 146.24 UAH без ПДВ
Номер: abba58c8a1204fefa068f576dd916ea0
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-21-003044-c-c1
Замовник: Ліцей №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 02.03.2020 00:00
Період дії договору: 02.03.2020 00:00 - 05.04.2021 23:59
Сума договору: 445 146.24 UAH без ПДВ
Оплачено: 414 997.10 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Кокурудза, 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: f726afdb85514d69acbdcc155072ff48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони, у зв’язку із опискою у найменуванні «Виконавця» погодилися внести зміни до Договору № 1 від 02.03.2020 року до наступної частини Договору: 1.1. У абзаці першому ініціали Задорожна Ірина Іванівна замінити словами – Задорожна Ірина Михайлівна 2. Сторони домовились внести зміни до п.1.2, р. 1 «Предмет договору» та викласти даний пункт у новій редакції : 2.1. «ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень» «Послуги з організації шкільного харчування». 3. Сторони домовились п.3.1., р.3 «Ціна договору», викласти в новій редакції: 3.1.Ціна цього Договору становить 593935,20 грн., (п’ятсот дев’яносто три тисячі дев’ятсот тридцять п’ять грн., 20 коп.) без ПДВ. 4. Сторони домовились про внесення змін в п. п.4.1.,4.5. р.4 «Порядок здійснення оплати » до договору та викласти його в наступній редакції: п.4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку, акту надання послуг та/або накладної на оплату наданих послуг організації харчування учнів. п.4.5. Підтвердження наданих послуг(харчування) засвідчується актом надання послуг станом на останній робочий день місяця, а використання коштів – актом звірки на кінець місяця. 5.У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Виконавця», Сторони дійшли згоди внести зміни до «13» розділу Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти реквізити «Виконавця» у наступній редакції: «Виконавець»: 5.1. Фізична особа-підприємець Задорожна Ірина Михайлівна 81131, Львівська обл., Пустомитівський р-н., С. Солонка, вул. Кільцева, 1, Ідентифікаційний № 2454107781 р/р UA033253650000002600301147644 У ЦФ ПАТ «Кредобанк» м. Львова МФО 325365 Тел.: (097)5852513
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.03.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Договір про закупівлю послуг їдалень задержавні кошти.docx
jpeg
Додаткова угода _ 1 (ст.2).jpeg
jpeg
Додаткова угода _ 1 (ст.1).jpeg
    Номер: 734d6f4a473e4b3eb093f3ba88d7f450
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1. Виконавець зобов’язується систематично надавати «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55510000-8) Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)», (надалі – послуги) у Ліцей № 5 імені Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради, згідно постанови Кабінету міністрів України № 116 від 02.02.2011р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 10.03.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
Додаткова угода _ 2.jpeg
    Номер: 97807a818ce547559e189d6714f0cb5c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення суми договору
    Номер додаткової угоди: 1/1
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 63b9af110c7c4e6880f6354db46d384d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення суми Договору
    Номер додаткової угоди: 1/1
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР НА ЗМЕНШЕННЯ.jpeg
    Номер: 561bac59e1d84098b6a4831afdd1f5aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сторони домовились зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та зменшення відповідно ціну договору на 120 000,00 грн. (сто двадцять тисят грн. 00 коп) ( без ПДВ) Ціна Договору №1 від 02.03.2020 р. становить 370 955,2 грн. ( триста сімдесять тисяч дев'ятсот п'ятдесять п'ять грн. 20 коп) (без ПДВ)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
повідомлення про внесення змін до договору.jpeg
jpeg
Додаткова угода _3 від 30.11.20р. Харчування.jpeg
    Номер: fd11cb1b5ffd4118a486a4b7685f3792
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились продовжити строк дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі №1 від 02.03.2020р., а саме до 31.03.2021 року.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
Додаткова угода № 4 від 24.12.20.jpeg
jpeg
Повідомлення про внесення змін до договору.jpeg
    Номер: f56e0c8082e64387964266c5877a7d48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони домовились продовжити сток дії договору на сток, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 1 від 02.03.2020 року, а саме до 05.04.2021 року. 2. Внести зміни в п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції «Збільшити суму договору на 74 191,04 грн. (сімдесят чотири тисячі сто дев’яносто одна грн., 04 коп.) без ПДВ. Ціна цього Договору становить 445 146,24 грн. (чотириста сорок п’ять тисяч сто сорок шість грн., 24 коп.) без ПДВ». 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору № 1 від 02.03.2020 року та реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 13 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» змінити в частині зміни рахунку «Замовника» на п/р UA888201720344270004000028570
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 26.01.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
doc
Повідомлення до ДУ 5_.doc
jpeg
Додаткова угода №5 від 26.01.21.jpeg