• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.

159 989.76 UAH з ПДВ
Номер: a53771fc2f79472a842a1b4ac3b46654
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-17-000762-c-b1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Номер договору: уз/цл-20163/ю
Дата підписання: 28.02.2020 00:00
Період дії договору: 28.02.2020 00:00 - 28.02.2021 00:00
Сума договору: 159 989.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 664.96 UAH)
Оплачено: 159 989.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 664.96 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: e558fc1f06ff4583bb243460a6fc4934
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення дати укладання договору в системы на фактичне
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s
    Номер: 96ec5c9227e540b7946a2304023a4f16
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 1, частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.1, Додатку 1 Договору 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ –20163/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін 133 324,80 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення Без змін. (1 послуга відповідно умов договору)
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx
pdf
20163-ДУ-1 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3220f14d3b804a11a1539c0190b45694
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п.1.4., 1.5., 1.6., розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20163/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – 133 324,80 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору.
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_2_2021.FR11 (1).pdf
docx
Повідомлення про зміни Ліфти ДУ2 (1).docx
p7s
sign.p7s
    Номер: 8d548003b2d44dde9e4e1489d35a4300
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п.8 ч.4. ст.. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п. 1.1., 1.4., 3.1., 12.1., розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20163/Ю /Ду3. 14. Сума договору після внесення змін – 159 989,76 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору, без змін.
    Номер додаткової угоди: уз/цл-20163/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_3_2021.FR11 (1).pdf
docx
Повідомлення про зміни Ліфти ДУ3 (1).docx
p7s
sign.p7s