-
Відкриті торги
-
КЕП
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
150 796.00
UAH без ПДВ
Номер:
be5978e64d7e41bd8762cfbfd598f7af
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-11-001630-c-a1
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БОНДАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670598
-
Контактна особа:
Новицька Олена Анатоліївна 380989278535 bondarishkola@ukr.net
-
Адреса:
11152, Україна, Житомирська область, с. Бондарі, Овруцький район, Шкільна,10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2394910157
-
Контактна особа:
Ігор Кравчук +380975068366 igorkravcuk@ukr.net
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна, буд. 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Номер договору:
3
Дата підписання:
27.02.2020 16:00
Період дії договору:
до 31.03.2021 00:00
Сума договору:
150 796.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
150 796.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кількість
10241 послуга
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
11150, Україна, Житомирська область, село Велика Хайча Овруцького району, вул.М. Ващука 45 б
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e6d858ff905c4d1abd8d9ae45558c698
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ,згідно п.1 част.4ст.36 Закону «Про публічні закупівлі»,п.1.3,п.6.2.3 Договору№3 від 27.02.2020р.та створення рівних умов і єдиної системи харчування для закладів загальної середньої освіти Овруцької міської ОТГ відповідно рішення 41 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 27.02.2020 № 2027 «Про внесення змін до рішень 33 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 25.09.2019 № 627 та 35 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 19.11.2019 № 1723», сторони уклали цю додаткову угоду №1 (далі – додаткова угода)до договору №3 від 27.02.2020 року про таке :
1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«П.3.1. Ціна цього Договору становить 208278 грн. 00 коп. (Двісті вісім тисяч двісті вісімдесят вісім грн. 00 коп) без ПДВ.
2. Сторони домовились внести зміни в п.3.2. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«П.3.2. Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей:
віком від 6 до 10 років – 20,00 грн. ;
віком від 10 до 14 років – 20,00грн. ;
віком від 14 до 18 років – 22,00грн.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
03.03.2020 14:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
59d5d89153c14d958db25765eb0f90c4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 29754,00 грн. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №2 (далі – Додаткова угода) про наступне:
1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції:
«1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кількість послуг : 8778 дітоднів, в тому числі:
віком від 6 до 10 років – 4104 дітоднів;
віком від 10 до 14 років – 3192 дітоднів;
віком від 14 до 18 років – 1482 дітоднів».
Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції:«3.1. Ціна цього Договору становить 178524грн. 00 коп. ( Сто сімдесят вісім тисяч п᾽ятсот двадцятьчотири гривні 00 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.09.2020 10:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
774911b0df6a4c129c675e688e7448f9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 46314 грн.00коп. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі – Додаткова угода) про наступне:
1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції:
«1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кількість послуг : 6484 дітоднів, в тому числі:
віком від 6 до 10 років – 2864 дітоднів;
віком від 10 до 14 років – 2355 дітоднів;
віком від 14 до 18 років – 1265 дітоднів».
Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 132210грн.00 коп. ( Сто тридцять дві тисячі двісті десять грн 00 коп. ) без урахування ПДВ».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
26.11.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
01a9e039a3214f0ca7ea2a49c6667172
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, на підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), уклали цю додаткову угоду № 4 (далі - додаткова угода) до договору № 3 від 27 лютого 2020 року (далі - договір) про наступне:
1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
2. Додаткова угода № 4 від 31.12.2020 року є невідємною частиною договору № 3 від 27.02.2020 р. та набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін та діє до 31.03.2021 року.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 17:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
ecd188f9ee994931b0152fcc38b4df04
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі п.10.1 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року),у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року , в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та в зв’язку з наявністю кошторисних призначень в сумі 26440,00 грн уклали цю додаткову угоду № 5 до договору № 3 від 27 лютого 2020 року.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
19.01.2021 11:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e1c807ea6c0c455a98da5123bfd4445e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на суму 7854,00 грн уклали цю додаткову угоду № 6 (далі - додаткова угода) до договору № 3 від 27 лютого 2021 року (далі - договір) про наступне:
1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 розділу І «Предмет договору» Договору та викласти його в наступній редакції:
«1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кількість послуг : 7401 дітоднів, в тому числі:
віком від 6 до 10 років –3288 дітоднів;
віком від 10 до 14 років – 2725 дітоднів;
віком від 14 до 18 років – 1388 дітоднів».
З них 2020 рік Кількість послуг : 6484 дітодні, в тому числі:
віком від 6 до 10 років –2864 дітодні;
віком від 10 до 14 років – 2355 дітодні;
віком від 14 до 18 років – 1265 дітоднів»
З них 2021 рік Кількість послуг : 917 дітоднів, в тому числі:
віком від 6 до 10 років –424 дітодні;
віком від 10 до 14 років – 370 дітоднів;
віком від 14 до 18 років – 123 дітодні».
2.Сторони домовились внести зміни в п.3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 150796грн 00 коп (Сто п᾽ятдесят тисяч сімсот дев᾿яносто шість грн 00 коп) з них 2020 рік 132210грн. 00 коп. (Сто тридцять дві тисячі двісті десять грн 00 коп. ), січень – березень 2021 року -18586грн 00 коп (Вісімнадцять тисячп᾽ятсот вісімдесят шість грн. 00 коп) без урахування ПДВ».
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
18.02.2021 12:00
Статус:
Опубліковано