• Відкриті торги
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)

150 796.00 UAH без ПДВ
Номер: be5978e64d7e41bd8762cfbfd598f7af
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-11-001630-c-a1
Замовник: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БОНДАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Номер договору: 3
Дата підписання: 27.02.2020 16:00
Період дії договору: до 31.03.2021 00:00
Сума договору: 150 796.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 150 796.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 10241 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 11150, Україна, Житомирська область, село Велика Хайча Овруцького району, вул.М. Ващука 45 б На карті

Внесені зміни

    Номер: e6d858ff905c4d1abd8d9ae45558c698
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ,згідно п.1 част.4ст.36 Закону «Про публічні закупівлі»,п.1.3,п.6.2.3 Договору№3 від 27.02.2020р.та створення рівних умов і єдиної системи харчування для закладів загальної середньої освіти Овруцької міської ОТГ відповідно рішення 41 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 27.02.2020 № 2027 «Про внесення змін до рішень 33 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 25.09.2019 № 627 та 35 сесії VII скликання Овруцької міської ради від 19.11.2019 № 1723», сторони уклали цю додаткову угоду №1 (далі – додаткова угода)до договору №3 від 27.02.2020 року про таке : 1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить 208278 грн. 00 коп. (Двісті вісім тисяч двісті вісімдесят вісім грн. 00 коп) без ПДВ. 2. Сторони домовились внести зміни в п.3.2. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: «П.3.2. Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей: віком від 6 до 10 років – 20,00 грн. ; віком від 10 до 14 років – 20,00грн. ; віком від 14 до 18 років – 22,00грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.03.2020 14:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод угода 1 дог 3.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 59d5d89153c14d958db25765eb0f90c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 29754,00 грн. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №2 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 8778 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років – 4104 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 3192 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 1482 дітоднів». Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції:«3.1. Ціна цього Договору становить 178524грн. 00 коп. ( Сто сімдесят вісім тисяч п᾽ятсот двадцятьчотири гривні 00 коп. ) без урахування ПДВ».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.09.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: 774911b0df6a4c129c675e688e7448f9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 46314 грн.00коп. відповідно п.1.3 та п.6.2.3 даного договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі – Додаткова угода) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 6484 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років – 2864 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 2355 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 1265 дітоднів». Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 132210грн.00 коп. ( Сто тридцять дві тисячі двісті десять грн 00 коп. ) без урахування ПДВ».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 26.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 01a9e039a3214f0ca7ea2a49c6667172
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, на підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), уклали цю додаткову угоду № 4 (далі - додаткова угода) до договору № 3 від 27 лютого 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. 2. Додаткова угода № 4 від 31.12.2020 року є невідємною частиною договору № 3 від 27.02.2020 р. та набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін та діє до 31.03.2021 року.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 17:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
дод угода.docx
docx
дод угода.docx
docx
дод угода.docx
p7s
sign.p7s
    Номер: ecd188f9ee994931b0152fcc38b4df04
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі п.10.1 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року),у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року , в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та в зв’язку з наявністю кошторисних призначень в сумі 26440,00 грн уклали цю додаткову угоду № 5 до договору № 3 від 27 лютого 2020 року.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг №5.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e1c807ea6c0c455a98da5123bfd4445e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на суму 7854,00 грн уклали цю додаткову угоду № 6 (далі - додаткова угода) до договору № 3 від 27 лютого 2021 року (далі - договір) про наступне: 1.Сторони домовились внести зміни в п.1.2 розділу І «Предмет договору» Договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) Кількість послуг : 7401 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –3288 дітоднів; віком від 10 до 14 років – 2725 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 1388 дітоднів». З них 2020 рік Кількість послуг : 6484 дітодні, в тому числі: віком від 6 до 10 років –2864 дітодні; віком від 10 до 14 років – 2355 дітодні; віком від 14 до 18 років – 1265 дітоднів» З них 2021 рік Кількість послуг : 917 дітоднів, в тому числі: віком від 6 до 10 років –424 дітодні; віком від 10 до 14 років – 370 дітоднів; віком від 14 до 18 років – 123 дітодні». 2.Сторони домовились внести зміни в п.3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 150796грн 00 коп (Сто п᾽ятдесят тисяч сімсот дев᾿яносто шість грн 00 коп) з них 2020 рік 132210грн. 00 коп. (Сто тридцять дві тисячі двісті десять грн 00 коп. ), січень – березень 2021 року -18586грн 00 коп (Вісімнадцять тисячп᾽ятсот вісімдесят шість грн. 00 коп) без урахування ПДВ».
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 18.02.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додоткова угода 6.pdf
p7s
sign.p7s