• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів. Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером

Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити перелік товарно-матеріальних цінностей (надалі –товар) та послуги: Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів. Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 96 353,28 грн. (дев'яносто шість тисяч триста п'ятдесят три гривні 28 коп. (в т.ч. ПДВ - 16 058,88 грн.) на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).

96 353.00 UAH з ПДВ
Номер: e95bb124f34b47ad8c56493b38e2f65a
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-07-001058-c-c1
Замовник: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис: Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити перелік товарно-матеріальних цінностей (надалі –товар) та послуги: Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів. Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 96 353,28 грн. (дев'яносто шість тисяч триста п'ятдесят три гривні 28 коп. (в т.ч. ПДВ - 16 058,88 грн.) на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).
Номер договору: 1
Дата підписання: 07.02.2020 10:00
Період дії договору: 07.02.2020 00:00 - 01.04.2021 00:00
Сума договору: 96 353.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 058.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів. Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером
Код ДК 021:2015: 30125100-2 Картриджі з тонером
Кількість 31 одиниця
Період постачання 07.02.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Трьохсвятительська, 4-в На карті

Внесені зміни

    Номер: b07f98a4449d49b8bb68857f8e695fff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись п.4 та п.5 ст.41 розд. VIII Закону України “Про публічні закупівлі», а також відповідно до п 8.3. Договору від 07.02.2020 № 1 дійшли згоди про таке: Продовжити дію Договору від 07.02.2020 № 1 до 01 квітня 2021 року включно. Загальна вартість товарів і послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня 2021 року по 01 квітня 2021 визначається окремою додатковою угодою між сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору від 07.02.2020 № 1, тобто 19 270,66 грн. (дев’ятнадцять тисяч двісті сімдесят гривень 66 коп.) з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 14:00
    Статус:
    Опубліковано