• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт хірургічного відділення) 45450000-6» - 37 найменувань робіт .

197 868.00 UAH без ПДВ
Номер: fb2c86448fab451bb0d6a8b40c91a671
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-06-001027-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: СПД ФОП Стручков Ігор Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 71
Дата підписання: 06.02.2020 00:00
Період дії договору: 06.02.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 197 868.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 197 868.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт хірургічного відділення) 45450000-6» - 37 найменувань робіт
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 37 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р Московський, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 29ac259f3c0845e3b76fc5133fe4ddb0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.В зв’язку зі набранням чинності нової Постанови КМУ та згідно чинного законодавства частина 4 пункт 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) внести зміни до п. 5.1. «Інші умови» діючого Договору та викласти п. 5.1 Договору в наступній редакції: «Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% від суми загального обсягу на виконання робіт і послуг згідно пункту 1 підпункту 1 абзацу 2 Постанови КМУ № 1070 від 04.12.19 р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в сумі 59360,00 (п’ятдесят дев’ять тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.) Без ПДВ.» 2.Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. 3. Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 11.02.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг 1.pdf
p7s
sign.p7s