-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Крісла офісні
115 949.40
UAH з ПДВ
Номер:
71aa5dfebf8446d1b07613a8d1ed5b9b
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-20-000778-a-c1
Замовник:
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37501684
-
Контактна особа:
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net http://ruodesn.gov.ua
-
Адреса:
02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42999483
-
Контактна особа:
ТОВ Світловодська меблева фабрика Престиж +380676300452 fabrika-prestige@ukr.net
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 22
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору:
8
Дата підписання:
11.02.2020 00:00
Період дії договору:
11.02.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
115 949.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 324.90 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
крісло керівника для офіса, кабінета
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.03.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
крісло керівника, комп’ютерне для офіса, кабінета
Кількість
70 штуки
Період постачання
до 31.03.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
2b53f032fc7a47298579d4165ed2a466
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬115 949 грн. 40 коп. (сто п’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 40 копійки), в тому числі ПДВ 20% 19 324 грн.90 коп.(дев’ятнадцять тисяч триста двадцять чотири гривні 90 копійок)». 2. Сторони вирішили внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти його у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.02.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
aa4e488bd25e486abcf790f8c19f638f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.1. Договору та викласти його в новій редакції: «Передати Товар, що визначений в специфікації, належної якості, за адресами, які зазначені в дислокації поставки та здійснити монтаж (збірку та встановлення) Товару до 31 травня 2020 року з документами, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства». 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.2. Договору та викласти його в новій редакції: «Здійснювати навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортування до місця призначення Товару відповідно до умови поставки Товару (згідно ІНКОТЕРМС - 2010)».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
03.04.2020 00:00
Статус:
Опубліковано