• Спрощена закупівля
  • КЕП

Крісла офісні

115 949.40 UAH з ПДВ
Номер: 71aa5dfebf8446d1b07613a8d1ed5b9b
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-20-000778-a-c1
Замовник: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 8
Дата підписання: 11.02.2020 00:00
Період дії договору: 11.02.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 115 949.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 324.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
крісло керівника для офіса, кабінета
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.03.2020
Місце постачання Відповідно до документації
крісло керівника, комп’ютерне для офіса, кабінета
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 70 штуки
Період постачання до 31.03.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 2b53f032fc7a47298579d4165ed2a466
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬115 949 грн. 40 коп. (сто п’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 40 копійки), в тому числі ПДВ 20% 19 324 грн.90 коп.(дев’ятнадцять тисяч триста двадцять чотири гривні 90 копійок)». 2. Сторони вирішили внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти його у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.02.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угод. 1 до Дог.8.pdf
    Номер: aa4e488bd25e486abcf790f8c19f638f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.1. Договору та викласти його в новій редакції: «Передати Товар, що визначений в специфікації, належної якості, за адресами, які зазначені в дислокації поставки та здійснити монтаж (збірку та встановлення) Товару до 31 травня 2020 року з документами, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства». 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.2. Договору та викласти його в новій редакції: «Здійснювати навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортування до місця призначення Товару відповідно до умови поставки Товару (згідно ІНКОТЕРМС - 2010)».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.04.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угод. 2 від 03.04.2020.pdf