-
Відкриті торги
-
КЕП
придбання альтанок
придбання альтанок. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету міста Харкова.
674 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
96c2250a16254c50a519d408ce66d09b
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-03-000154-b-c1
Замовник:
Департамент житлового господарства Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03366078
-
Контактна особа:
Приходько Оксана +380577252650 oksanakotprihodko@gmail.com
-
Адреса:
61003, Україна, Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3275605835
-
Контактна особа:
ФОП ТАРОВСЬКИЙ Є.О. +380955434384 teoprom89@gmail.com
-
Адреса:
Україна, 63401, Харківська обл., Зміївський район, селище Бутівка, ВУЛИЦЯ ЗМІЇВСЬКА, будинок 27А
Класифікатор ДК 021:2015:
44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис:
придбання альтанок. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету міста Харкова.
Номер договору:
11/8/20
Дата підписання:
14.02.2020 00:00
Період дії договору:
14.02.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
674 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
674 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
придбання альтанок
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.03.2020
Місце постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, за адресами, вказаними Замовником
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7bb8d18dc4254da0adc49107e69482ef
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Кількість товарів після внесення змін - 40 шт.
У зв'язку з продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, пункт 5.1. розділу V Договору. викласти у наступній редакції:
«5.1. Строк поставки товару до 31.03.2020 року»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.02.2020 00:00
Статус:
Опубліковано