-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць]
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць]
23 329 344.74
UAH з ПДВ
Номер:
15618fa79ed140198032c479428a3c50
Ідентифікатор договору:
UA-2019-12-11-004923-b-c1
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056109
-
Контактна особа:
Батенчук Марія Михайлівна 380322546212,, lychakivskara94@ukr.net
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району
×
-
Код ЄДРПОУ:
03348956
-
Контактна особа:
Полюга Назар Михайлович 380974868884, 380974868884 poluga85@mail.ua
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі 7
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць]
Номер договору:
№ 4/33-38
Дата підписання:
12.02.2020 17:05
Період дії договору:
12.02.2020 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору:
23 329 344.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 888 224.12 UAH)
Оплачено:
23 329 344.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 888 224.12 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць]
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, відповідно до вимог технічного завдання (додаток 5 )
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3b1db5079a5c45b6b460656523643b4f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, домовились зменшити ціну Договору № 4/33-38 на суму 2 726 000,00 грн, після чого ціна Договору становить 21 574 573,84 в т.ч. ПДВ.
Номер додаткової угоди:
ДУ №1
Дата внесення змін до договору:
16.03.2020 16:07
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
f561ebd79609431792416c5deb68dc82
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, за взаємною згодою, керуючись пп.3 п.8.3. розділу 8 Договору , у звязку з зменшенням обсягів закупівлі, домовились зменшити ціну Договору
1.2.1.Ціна Договору становить 19 574 573,84 грн (девятнадцять мільйонів пятсот сімдесят чотири тисячі пятсот сімдесят три гривні,84 коп.) з ПДВ
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
18.11.2020 11:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
ae2b7e1b299142b5a6949750dba5e762
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова, керуючись пунктом 8 частини 5 та частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди про таке:
1. Продовжити термін дії Договору про закупівлю послуг: «Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць]» від 12.02.2020 року №4/33-38, зазначений у п.8.1 до «30» квітня 2021 року включно.
2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з «01» січня по «30» квітня 2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору про закупівлю послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова від 12.02.2020р., №4/33-38, тобто 3 914 914,77 грн. (три мільйони дев’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот чотирнадцять грн., 77 копійок) з ПДВ.
3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «30» квітня 2021 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника.
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
29.12.2020 16:01
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
37b40ad242f2442680ed33c3b62c4dc6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Постачальник зобов’язується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова від 12.02.2020р., №4/33-38 у період з 01 січня по «30» квітня 2021 року включно.
2. Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 3 914 914,77 грн. (три мільйони дев’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот чотирнадцять грн., 77 копійок ) з ПДВ.
3. Розрахунки за надані послуги здійснюються у порядку, передбаченому розділом 2 Договору про закупівлю послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова від 12.02.2020р., №4/33-38.
4. Усі інші умови Договору про закупівлю послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова від 12.02.2020р., №4/33-38 залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
№4
Дата внесення змін до договору:
11.01.2021 08:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
57f2d8910d60496680dc88f90a85f84a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди про зменшення загальної вартості послуг з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова визначених додатковою угодою №4 від 11.01.2021 до Договору:
1.Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 додаткової угоди №4 від 11.01.2021 до Договору від 12.02.2020р.№4/33-38, становить 3 754 770,90 грн. (три мільйони сімсот пятдесят чотири тисячі сімсот сімдесят грн.90 коп.) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
№5
Дата внесення змін до договору:
25.02.2021 09:00
Статус:
Опубліковано