• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярського приладдя (Папір А4 80г/м 500арк офсет, Файл А4, Книга канцелярська А4 96акр ламін, Скоба №24, Скріпка 25мм кольорові, Папка-куточок А4 пластик, Папка на кнопці А4 пластик, Папір д/нотаток 90х90 кольоровий, Папір д/нотаток 90х90 білий, Маркер текстовий (6шт/уп), Біндер 15мм, Біндер 25мм)

Канцелярське приладдя

28 897.12 UAH без ПДВ
Номер: 60e27034a61742519d0c4b7a55762910
Ідентифікатор договору: UA-2020-01-14-000412-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Петренко С.І.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярське приладдя
Номер договору: 1
Дата підписання: 14.01.2020 00:00
Період дії договору: 14.01.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 28 897.12 UAH без ПДВ
Оплачено: 28 897.12 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярського приладдя (Папір А4 80г/м 500арк офсет, Файл А4, Книга канцелярська А4 96акр ламін, Скоба №24, Скріпка 25мм кольорові, Папка-куточок А4 пластик, Папка на кнопці А4 пластик, Папір д/нотаток 90х90 кольоровий, Папір д/нотаток 90х90 білий, Маркер текстовий (6шт/уп), Біндер 15мм, Біндер 25мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3470 одиниця
Період постачання 14.01.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 61124, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Гагаріна, 137. Слобідський р-н. На карті