-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцелярського приладдя (Папір А4 80г/м 500арк офсет, Файл А4, Книга канцелярська А4 96акр ламін, Скоба №24, Скріпка 25мм кольорові, Папка-куточок А4 пластик, Папка на кнопці А4 пластик, Папір д/нотаток 90х90 кольоровий, Папір д/нотаток 90х90 білий, Маркер текстовий (6шт/уп), Біндер 15мм, Біндер 25мм)
Канцелярське приладдя
28 897.12
UAH без ПДВ
Номер:
60e27034a61742519d0c4b7a55762910
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-14-000412-b-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02003770
-
Контактна особа:
Бахтир Ольга Миколаївна 0572-52-11-12 MLIK_13@UKR.NET
-
Адреса:
61124, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 137
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Петренко С.І.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2251415734
-
Контактна особа:
Петренко С.І. +380577176020
-
Адреса:
61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Чичибабіна, 2/183
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Канцелярське приладдя
Номер договору:
1
Дата підписання:
14.01.2020 00:00
Період дії договору:
14.01.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
28 897.12 UAH без ПДВ
Оплачено:
28 897.12 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярського приладдя (Папір А4 80г/м 500арк офсет, Файл А4, Книга канцелярська А4 96акр ламін, Скоба №24, Скріпка 25мм кольорові, Папка-куточок А4 пластик, Папка на кнопці А4 пластик, Папір д/нотаток 90х90 кольоровий, Папір д/нотаток 90х90 білий, Маркер текстовий (6шт/уп), Біндер 15мм, Біндер 25мм)
Кількість
3470 одиниця
Період постачання
14.01.2020 - 31.12.2020
Місце постачання
61124, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Гагаріна, 137. Слобідський р-н.
На карті