• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки

Згідно з Додатковою угодою №1 до договору про закупівлю від 28.01.2020 №39

1 514 940.00 UAH з ПДВ
Номер: b189e6f5b44948bcb346d27cd81fbe1c
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-21-002672-b-c1
Замовник: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Постачальник: ТОВ Гарант прінт сервіс
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Згідно з Додатковою угодою №1 до договору про закупівлю від 28.01.2020 №39
Номер договору: 39
Дата підписання: 28.01.2020 10:49
Період дії договору: 28.01.2020 00:00 - 31.05.2021 00:00
Сума договору: 1 514 940.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 252 490.00 UAH)
Оплачено: 1 514 940.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 252 490.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.03.2021
Місце постачання 04119, Україна, Київ, Киів, Дегтярівська, 38-44 На карті

Внесені зміни

    Номер: d18fa3612b2c4729a6f0b9db3480f14d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2-19 № 114-ХІ), на підставі п. 12.4 договору про закупівлю від 28 січня 2020 р. № 39 (далі за текстом – Договір № 39), Сторони уклали цю додаткову угоду № 1 (далі за текстом – Додаткова угода № 1) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору № 39, а саме: 1.1. Пункт 5.1. розділу 5 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору № 39 змінити та викласти в такій редакції: «5.1. Ціною Договору є загальна вартість Послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником впродовж строку дії цього Договору, яка не може перевищувати суму в розмірі 1 514 940,00 грн. (один мільйон п’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 252 490,00 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста дев’яносто гривень 00 копійок». 1.2. Пункт 9.1. розділу 9 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору № 39 змінити та викласти в такій редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дати підписання його уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31.05.2021 включно, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до їх повного виконання». 1.3. Додаток 1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (з урахуванням вартості запасних частин, комплектуючих в частині де зазначена заміна)» та Додаток 2 «Заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки» до Договору № 39 змінити та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору про закупівлю від 28.01.20 №39
    Дата внесення змін до договору: 27.01.2021 11:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до договору про закупівлю від 28.01.20 №3...
p7s
sign.p7s