• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Аксесуари до робочого одягу

Якість Товару повинна відповідати вимогам цього Договору, а також вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). Постачальник гарантує високу якість матеріалів, використаних для виготовлення Товару, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим. Технічні, якісні характеристики Товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Опис товару: Металева з прозорим ремінцем для з’єднання з бейджем. Вид предмету закупівлі - товари. Джерело фінансування - власні кошти. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару.

22 754.88 UAH з ПДВ
Номер: 8620a801684546a8ba3ecec1e9851c46
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-20-000286-c-c1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Постачальник: ТОВ ТК "ОФІС-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягуАналіз за цим CPV
Опис: Якість Товару повинна відповідати вимогам цього Договору, а також вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). Постачальник гарантує високу якість матеріалів, використаних для виготовлення Товару, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим. Технічні, якісні характеристики Товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Опис товару: Металева з прозорим ремінцем для з’єднання з бейджем. Вид предмету закупівлі - товари. Джерело фінансування - власні кошти. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару.
Номер договору: 35.1-14/3.7-26
Дата підписання: 20.12.2019 00:00
Період дії договору: 20.12.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 22 754.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 754.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кліпса д/бейджу металева уп. 100шт (власні кошти)
Код ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Кількість 120 упаковка
Період постачання 20.12.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 02090, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, 6, оф.5 На карті