• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

9 900.00 UAH з ПДВ
Номер: f7990e16ddbb487ab080449fa94836fa
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-16-000590-c-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ПП "ПАЛЕЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1235
Дата підписання: 23.12.2019 17:52
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Сума договору: 9 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 650.00 UAH)
Оплачено: 9 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 650.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари. (Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України (кошти медичної субвенції))
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6171 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В На карті