• Відкриті торги
  • КЕП

Молочні продукти різні

238 769.52 UAH з ПДВ
Номер: 65d03873441940f09561fe5fa5bcbca6
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-26-000358-c-a1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"
Класифікатор ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 16
Дата підписання: 02.01.2020 00:00
Період дії договору: 02.01.2020 00:00 - 15.03.2021 23:59
Сума договору: 238 769.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 39 794.92 UAH)
Оплачено: 238 769.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 39 794.92 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
сметана жирністю не менше 20% , фас. 400-500 гр. пл.
Код ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні
Кількість 4100 кілограм
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті
ряжанка жир. 2,5% , фас. 400-500 гр. пл.
Код ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні
Кількість 650 кілограм
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті
кефір жир. 2,5% , фас. 500 гр. пл.
Код ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні
Кількість 1050 кілограм
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті
йогурт питний жир. 1,5% , фас. 500 гр. пл.
Код ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні
Кількість 2200 кілограм
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 85dbd7dffc784407b7903981926495d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно договору № 16 від 02.01.2020 року п. ХІІ . ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Невід'ємною частиною цього Договору є : специфікація та дислокація
    Номер додаткової угоди: 16
    Дата внесення змін до договору: 02.01.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дислокація до договору 16 від 02.01.2020.pdf
    Номер: 48e88ac6d492484e82f3a1b9c37b1b8e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до X розділу «Строк дії договору» договору № 16 від 02.01.2020 р. про закупівлю ДК 021:2015 «15550000-8 Молочні продукти , різни» для навчальних закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за державні кошти доповнивши його п. 10.4 наступного змісту: «10.4 Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереробної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
    Номер додаткової угоди: 16/1
    Дата внесення змін до договору: 12.02.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 16-1.pdf
    Номер: 1304041b4c514b73a9fea640e67330ec
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно п.3.5 Договору сторони дійшли згоди зняти суму з даного договору у розмірі – 55 998,48 грн. словами (П’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 48 коп.) у т.ч. ПДВ у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків .
    Номер додаткової угоди: 16/2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 16-2 від 28.12.20.pdf
    Номер: f130218f5c644532a5f05ba754a81a25
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,Сторони домовились внести зміни до Х розділу « Строку дії договору» договору № 16 від 02.01.2020 р. про закупівлю ДК 021:2015 «15550000-8 Молочні продукти різні» для навчальних закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за державні кошти доповнивши його п.10.3 наступного змісту: « 10.3 Дія Договору про закупівлю може продовжуватись на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року ,в обсязі ,що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
    Номер додаткової угоди: 16/3
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 16-3 від 29.12.20.pdf