• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

193 077.00 UAH з ПДВ
Номер: e60d57916df74f98aee6144dfad00781
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-02-003957-b-b1
Замовник: Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 195
Дата підписання: 23.12.2019 00:00
Період дії договору: 23.12.2019 03:00 - 31.12.2019 03:00
Сума договору: 193 077.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 179.50 UAH)
Оплачено: 193 077.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 179.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект канцелярських товарів відповідно специфікації. (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 комплект
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська буд. 120 На карті