• Спрощена закупівля
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)

Поставка товару код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4) (Специфікація - Додаток 1 до договору)

13 430.00 UAH без ПДВ
Номер: 3dd2350c67204dd892d61b5eed143454
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-06-002139-c-c1
Замовник: Департамент енергетики, транспорту та зв`язку Вінницької міської ради
Постачальник: ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Поставка товару код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4) (Специфікація - Додаток 1 до договору)
Номер договору: 80
Дата підписання: 18.12.2019 09:00
Період дії договору: 18.12.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 13 430.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 13 430.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59 На карті