• Відкриті торги
  • КЕП

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

240 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 00bfa44d33f74f468cbe18a1aaa5cc6a
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-14-002998-b-b1
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "Наука"
Класифікатор ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 271
Дата підписання: 19.12.2019 10:00
Період дії договору: 19.12.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 240 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 000.00 UAH)
Оплачено: 240 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
фільтр комбінований для протигазів
Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість 500 штуки
Період постачання до 27.12.2019
Місце постачання 65091, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Прохороівска. 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: b7ab87a9b5c74fbb80f711607826001d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 06.12.2019 Тендерним комітетом Головного управління ДСНС України в Одеській області акцептовано пропозицію ТОВ “Наука” та сформовано повідомлення про намір укласти договір. 19.12.2019 відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами проведення процедури відкритих торгів між Головним управлінням ДСНС України в Одеській області та ТОВ “Наука” укладено договір про закупівлю товарів № 271 від 19.12.2019 року. Після формування звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-14-002998-b (далі - Звіт) (дата формування 19 грудня 2019 року) виявлено, що у пункті 18 Звіту «Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю» зазначений поштовий індекс 25007. Проте згідно документів, наданих учасником під час проведення процедури закупівлі та, відповідно, інформації зазначеної в договорі, відомо, що поштовий індекс місцезнаходження учасника: 25014. Для встановлення дійсних обставин Головне управління ДСНС України в Одеській області звернулось із запитом до ТОВ «Наука». У відповідь на запит ТОВ «Наука» зазначило, що з технічних причин в електронній системі Уповноваженого органу помилково вказаний попередній поштовий індекс адреси, який був змінений. На сьогодні поштовий індекс адреси ТОВ «Наука» 25014 . На підтвердження правдивості вказаних вище обставин, ТОВ «Наука» надало витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.05.2018 за № 1003998877, в якому міститься інформація, що поштовий індекс адреси ТОВ “Наука” станом на 21.05.2018 — 25007; витяг з Єдиного державного реєстру юридичих осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на від 11.12.2019 за № 1006075210 станом на 11.12.2019, з якого слідує, що актуальний поштовий індекс адреси ТОВ “Наука” - 25014. Відповідно до пункту 6 і пункту 11 частини 1 статті 8 статті 14 Закону наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі- Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі — система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форма документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», після оприлюднення відповідної інформації тендерний комітет (уповноважена особа) може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою. На підставі викладеного, пропонується винести на розгляд тендерного комітету питання про виправлення технічної помилки в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-14-002998-b та вважати вірним поштовий індекс ТОВ «Наука» 25014. У зв'язку з цим, виправити технічну помилку у: 1. Пункті 18 «Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю» Звіту та викласти пункт 18 Звіту у наступній редакції: «18. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 25014, Україна, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Виставочна 1-б». Вирішили: 1. Виправити технічну помилку в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-14-002998-b та викласти пункту 18 звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-14-002998-b в наступній редакції: «18. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 25014, Україна, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Виставочна 1-б».
    Номер додаткової угоди: 271
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2019 14:57
    Статус:
    Опубліковано
rtf
Витяг 21.05.2018.rtf
rtf
витяг з ЄДР станом на 11.12.2019.rtf
pdf
Лист ТОВ Наука.pdf
pdf
Прототокол 159 від 24.12.2019.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 061316f044bb45f18752b340c8bcdae9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди змінити умови договору № 271 від 19.12.2019 року (далі Договір), а саме доповнити Договір пунктом 4.6 з інформацією про умови оплати та викласти п. 4.6 Довору в наступній редакції: “п. 4.6. Оплата за товар здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Учасника за отриманий Товар протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної”. 2. Сторони дійшли згоди, що всі положення Договору, в які не було внесено зміни даною Додатковою угодою залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2019 15:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s