• Відкриті торги
  • КЕП

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Автозаводська, ПВ-3946, ПВ-3283, ПВ-3263, ПВ-3163 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

3 314 900.44 UAH з ПДВ
Номер: ccc325685b9c474eb70950af208025ce
Ідентифікатор договору: UA-2019-10-23-001746-c-a2
Замовник: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНАР"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 73-КР
Дата підписання: 11.12.2019 10:00
Період дії договору: 11.12.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 3 314 900.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 552 483.41 UAH)
Оплачено: 3 314 900.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 552 483.41 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Автозаводська, ПВ-3946, ПВ-3283, ПВ-3263, ПВ-3163 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 20.12.2019
Місце постачання 00000, Україна, м. Київ, Київ, вул. Автозаводська, ПВ-3946, ПВ-3283, ПВ-3263, ПВ-3163 у Оболонському районі м. Києва На карті

Внесені зміни

    Номер: e00e59a65dfa4d32a7d0493b0093a1f4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист ТОВ «ВЕНАР» вих. №72 від 19.12.2019 року (вх.5296/01 від 19.12.2019 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт не пізніше 26 грудня 2019 року.» 2. Календарний графік (Додаток 1) викласти в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2019 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3006e27ceba143e78bd2fb59f679b91e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2019 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 27.12.2019 р. до Дог. №73-КР.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 49849983a37046d6a8fdcddfe19c2372
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2019 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
повідомлення про внесення змін до договору.docx.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a0b8745e304e48cc9d4c7ff375a50005
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ «ВЕНАР» Код ЄДРПОУ 41184890 01042, м.Київ, вул.Патріса Лумумби, 20 п/р UA 543206490000026002052724852 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 411848926556 Свідоцтво платника ПДВ №1926554502215 Тел. (098) 545-40-40 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень., з яких: - 0,00 (Нуль грн. 00коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 0,00 (Нуль грн. 00коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»». 3. План фінансування будівництва (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 09.04.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№4-КР_вiд_09.04.2020р_до_Дог._№73-КР.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c2e8965601b54bcd97357de02a60bb0d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Автозаводська, ПВ-3946, ПВ-3283, ПВ-3263, ПВ-3163 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків №1/73-КР від 14.05.2020 року між Замовником і Підрядником, а саме на суму 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень. 1.2. Виконані Підрядником в 2019 році Роботи по Договору не були профінансовані з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями» і Замовником не оплачені; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/73-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень., з яких: - 0,00 (Нуль грн. 00коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 0,00 (Нуль грн. 00коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». -3314900,44 (Три мільйони триста чотирнадцять тисяч дев'ятсот грн. 44 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 552483,41 (П'ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят три грн. 41 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 14.05.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№5 до дог №73-КР від 11.12.2019.pdf
p7s
sign.p7s