• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій формату А-4

12 235.13 UAH з ПДВ
Номер: 60992fbb784e42cda2ac0fecf1c92d1e
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-26-003294-b-b1
Замовник: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 122-19
Дата підписання: 26.11.2019 15:47
Період дії договору: 26.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 12 235.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 039.19 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б Xerox WC 3215NI (Wi-Fi)
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 14-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 1e7048d77d5548cbb011098f8cd830c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення допущеної технічної помилки при публікації звіту
    Номер додаткової угоди: б/н
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 09:54
    Статус:
    Опубліковано