• Відкриті торги
  • КЕП

Електроінстумент

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

2 929 647.60 UAH з ПДВ
Номер: 7b17887858be48c7988827df6a41356a
Ідентифікатор договору: UA-2019-10-30-001278-c-b1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: АТ "Альцест"
Класифікатор ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизованіАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19930/ю
Дата підписання: 03.12.2019 00:00
Період дії договору: 03.12.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 2 929 647.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 488 274.60 UAH)
Оплачено: 2 929 647.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 488 274.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Електролобзик (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 35 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Перфоратор електричний(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 34 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Гайковерт електричний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 26 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Машина шліфувальна кутова (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 09d92c8da5644934ada97f2228a041ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді складає 389 328,00 грн. (триста вісімдесят дев’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 77 865,60 грн. (сімдесят сім тисяч вісімсот шістдесят п’ять гривень 60 коп.), разом з ПДВ – 467 193,60 грн. (чотириста шістдесят сім тисяч сто дев’яносто три гривні 60 коп.). Включити до Договору Специфікацію №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) на суму 467 193,60 грн. з ПДВ. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 2 441 373,00 грн. (два мільйони чотириста сорок одна тисяча триста сімдесят три гривні 00 коп.), ПДВ – 20% - 488 274,60 грн. (чотириста вісімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 60 коп.), разом з ПДВ – 2 929 647,60 грн. (два мільйони дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч шістсот сорок сім гривень 60 копійок). Пункт 12.1. розділу XII «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19930/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін.2 929 647,60грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідноСпецифікації №1 Додатку №1,Специфікації №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди).
    Номер додаткової угоди: уз/цл-19930/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
повідомлення ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (4) (1).docx
pdf
УЗЦЛ-19930-Ю Ду1 від 21.12.19 (1).pdf
p7s
sign.p7s