Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
01013, Україна, Київська область, Київ, ДОРОГА НАБЕРЕЖНО-ПЕЧЕРСЬКА , будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Опис:Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Номер договору:уз/цл-19937/ю
Дата підписання:06.12.2019 00:00
Період дії договору:06.12.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:343 836.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 306.00 UAH)
Оплачено:343 836.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 306.00 UAH)
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 5.3.2. Під час поставки товару Постачальник надає підтверджуючі документи щодо якості товару відповідно до української та міжнародної систем стандартизації, згідно п. 2.2
Пункт 6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 286 530,00 грн. (Двісті вісімдесят шість тисяч п’ятсот тридцять гривень нуль копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 57 306,00 грн. (П’ятдесят сім тисяч триста шість гривень нуль копійок.), що разом становить 343 836,00 грн. (Триста сорок три тисячі вісімсот тридцять шість гривень нуль коп.).
Специфікація 1 викладена в новій редакції, сума договору після змін становить 343 836,00 грн. з ПДВ.
Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ – 19937/Ю/ду-1
Сума договору після внесення змін. 343 836,00 грн. з ПДВ.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно додатку 1 договору: 240178 Рукоятка алюмінієва 400 шт; 451927 Щітка для миття вікон 1200 шт; 505008 Губка для миття посуду-25000 шт; 636297 Тримач для МОПУ-400 шт