• Відкриті торги
  • КЕП

Електроінстумент

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

2 717 440.80 UAH з ПДВ
Номер: f7517b8789de41a7a6e75f285f0cee72
Ідентифікатор договору: UA-2019-10-30-001266-c-a1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: АТ "Альцест"
Класифікатор ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизованіАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19929/ю
Дата підписання: 03.12.2019 00:00
Період дії договору: 03.12.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 2 717 440.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 452 906.80 UAH)
Оплачено: 2 537 590.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 422 931.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Електропила дискова (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 25 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Машина плоскошліфувальна(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 26 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Електрошуруповерт (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Машина шліфувальна пряма (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 24 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Рубанок електричний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Дриль шуруповерт акумуляторна (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Дриль (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Ножиці електричні (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Електродриль ударна (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 28 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Перфоратор електричний(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Код ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 8e23a8f53a184d70a128d0bfc5e0f79e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді складає 296 959,00 грн. (двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 59 391,80 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто одна гривня 80 коп.), разом з ПДВ – 356 350,80 грн. (триста п’ятдесят шість тисяч триста п’ятдесят гривень 80 коп.). Включити до Договору Специфікацію №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) на суму 356 350,80 грн. з ПДВ. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 2 264 534,00 грн. (два мільйони двісті шістдесят чотири тисячі п’ятсот тридцять чотири гривні 00 коп.), ПДВ – 20% - 452 906,80 грн. (чотириста п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот шість гривень 80 коп.), разом з ПДВ – 2 717 440,80 грн. (два мільйони сімсот сімнадцять тисяч чотириста сорок гривень 80 копійок). Пункт 12.1. розділу XII «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19929/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін.2 717 440,80грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно Специфікації №1Додатку №1,Специфікації №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди).
    Номер додаткової угоди: уз/цл-19929/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
УЗЦЛ-19929-Ю Ду1 від 21.12.19 (1).pdf
docx
повідомлення ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (3) (1).docx
p7s
sign.p7s